keresés
Szoftver
SOYAL AR-1001 szoftver
SOYAL AR-1001 szoftver
66 000 Ft + Áfa
azon : 519
  • Magyar nyelvű szoftver, SOYAL beléptető rendszerekhez
    alkalmas a dolgozók munkaidejének kimutatására, nyilvántartások vezetésére, valamint a jogszabályoknak megfelelő jelenléti ívek készítésére
    Képes a különböző olvasók és vezérlők adatainak fogadására akár több kommunikációs csatornán is

    Kompatibilis eszközök:
    - AR-321H, AR-327H, AR-331H, AR-721E, AR-721H, AR-723H, AR-725E, AR-725H, AR-727H, AR-757H, AR-821EF (V5 és V9 verziók), AR-829E, AR-837EFS, AR-837ES, AR-881E

    Korlátlan számú felhasználó kezelése
    260 terminál kezelése
    Felhasználóbarát, magyar nyelvű, grafikus kezelőfelület
    Főbb funkciók egyszerűen, ikonsorból elérhetőek
    Részletes, magyar nyelvű súgó a szoftver használatának elsajátításához és kezeléséhez
    Egyszerű, gyors telepítés
    Felhasználói névvel és jelszóval védett programhozzáférés
    Tetszőleges számú, programkezelő felhasználó felvitele, 6 különböző jogosultsági szinttel
    Kezelői tevékenységek (programba való belépések, kilépések, kártya jogosultságok, lényeges beállítások megváltoztatása) naplózása
    Egyidejű soros és Ethernet porton keresztüli kommunikáció
    Terminálok automatikus keresése, felvétele és paramétereinek beolvasása a soros portokon
    Ethernet porton kommunikáló terminálok kézi felvitele
    Terminálok szoftveren keresztül történő konfigurálása
    Egymástól földrajzilag eltérő helyen lévő telephelyek termináljainak kezelése
    Külön kártyakiadó terminál kijelölése a felhasználói kártyák felviteléhez
    Térképek kezelése, melynek segítségével a rendszer topológiája grafikusan is megjeleníthető
    Terminálok zónákhoz rendelése a tűzlista (Ki, hol van lista) készítéséhez
    Felhasználók szervezetekhez, osztályokhoz rendelhetőek
    99 azonos jogosultságokkal rendelkező felhasználói csoport
    Felhasználói csoportok jogosultságainak szerkesztése (terminál, kezelési mód, időkorlát, ismételt belépés, lift)
    11 láncolható időzóna kezelése
    Liftvezérlés, emeletenkénti jogosultság szabályozással
    Egy vagy egyszerre több felhasználó hozzáadása
    Felhasználók fő, személyes adatainak rögzítése (név, beosztás, azonosító, szervezet, osztály, gépjármű és rendszáma, telefonszámok, születési dátum)
    Felhasználóhoz rendelt kártya érvényességének megadása
    Felhasználói belépési PIN kód megadása, változtatása
    Fénykép hozzárendelése a felhasználóhoz
    Elveszett, bevont kártyák kezelése, kártyacsere
    Különböző kártyaletöltési lehetőségek a terminálokra (egy kártya egy terminálra / egy kártya több terminálra / több kártya egy terminálra)
    Kártyák listázása és nyomtatása különböző szempontok alapján
    Ujjlenyomatok kezelése, letöltése, és azonos típusú olvasók közötti másolása
    Kártyák státuszának lekérdezése
    Események valós idejű monitorozása
    Érvényes mozgások és egyéb események (pl. kézi nyitás, érvénytelen kártya, ajtó nyitva maradt, stb.) elkülönített megjelenítése. Az összes terminál vagy kiválasztott terminál eseményeinek megfigyelése. Terminálok aktuális állapotának megjelenítése. Riasztás érvénytelen kártya felmutatásakor, nem azonosítható ujjlenyomat és érvénytelen kód használatakor, időzónán kívüli és terminálhoz nem engedélyezett kártyahasználatkor, továbbá kézi ajtónyitás és ajtó nyitva maradt események esetén
    Riasztások kiemelt megjelenítése, nyugtázási lehetőséggel
    Nem ellenőrzött és nyugtázott riasztási események megkülönböztetése
    Beléptetési események listázása, nyomtatása
    Szűrési lehetőség dátumra, felhasználóra, terminálra, szervezetre, osztályra
    Események sorrendisége idő, terminál vagy felhasználók szerinti sorrendben
    Adatok archiválása megőrzés vagy későbbi feldolgozás céljából
    Már archivált adatokból lista készítése, nyomtatása
    Fejlett munkaidő nyilvántartás funkció
    Komplex munkaidő analízis és kimutatás készítése
    Beállítható munkaidő, peremidő, törzsidő és levonható ebédidő
    Ünnepnapok kezelése és munkanap áthelyezési lehetőség
    Automatikus hibajavítási és manuális korrekciós lehetőség
    Jogszabályoknak megfelelő jelenléti ív készítése és nyomtatása
    Normál, rugalmas, kötetlen, időbéres, műszakos és egyedi munkarendek kezelése
    Éves összesítés készítése
    Kimutatások mentése és visszatöltése
    Lehetőség egyedi igények alapján további funkciókkal történő bővítésre

    Ajánlott hardverkonfiguráció:
    1.3 GHz processzor, 2 GB RAM, 100 GB HDD, VGA (1280x1024), USB port, nyomtató, szünetmentes tápegység
    Támogatott operációs rendszerek: Microsoft Windows 2000, XP, Vista, Windows7, Windows8
SOYAL AR-1001 szoftver Update AR-701-ről
SOYAL AR-1001 szoftver Update AR-701-ről
39 000 Ft + Áfa
azon : 520
  • Ezzel a frissítéssel a már megvásárolt SOYAL AR-701 szoftverekről át lehet térni a SOYAL AR-1001 szoftverre
    Lehetőség van az AR-701 szoftverből a felhasználónevek, kártyaszámok, kártyakódok átolvasására
SOYAL AR-1011 Kliens szoftver
SOYAL AR-1011 Kliens szoftver
39 000 Ft + Áfa
azon : 521
  • A SOYAL AR-1001 szoftver által tárolt adatokból számos különböző lekérdezés és naplók készíthetők

    Felhasználóbarát, magyar nyelvű, grafikus kezelőfelület
    Főbb funkciók egyszerűen, ikonsorból elérhetőek
    Részletes, magyar nyelvű súgó a szoftver használatának elsajátításához és kezeléséhez
    Egyszerű, gyors telepítés
    Felhasználói névvel és jelszóval védett programhozzáférés
    Tetszőleges számú, programkezelő felhasználó felvitele, 6 különböző jogosultsági szinttel
    Kezelői tevékenységek (programba való belépések, kilépések) naplózása
    Kártyák listázása és nyomtatása különböző szempontok alapján
    Események valós idejű monitorozása
    Érvényes mozgások és egyéb események (pl. kézi nyitás, érvénytelen kártya, ajtó nyitva maradt, stb.) elkülönített megjelenítése
    Az összes terminál vagy kiválasztott terminál eseményeinek megfigyelése
    Terminálok aktuális állapotának megjelenítése
    Riasztás érvénytelen kártya felmutatásakor, nem azonosítható ujjlenyomat és érvénytelen kód használatakor, időzónán kívüli és terminálhoz nem engedélyezett kártyahasználatkor, továbbá kézi ajtónyitás és ajtó nyitva maradt események esetén
    Riasztások kiemelt megjelenítése, nyugtázási lehetőséggel
    Nem ellenőrzött és nyugtázott riasztási események megkülönböztetése
    Beléptetési események listázása, nyomtatása
    Szűrési lehetőség dátumra, felhasználóra, terminálra, szervezetre, osztályra
    Események sorrendisége idő, terminál vagy felhasználók szerinti sorrendben
    Adatok archiválása megőrzés vagy későbbi feldolgozás céljából
    Már archivált adatokból lista készítése, nyomtatása
    Fejlett munkaidő nyilvántartás funkció
    Komplex munkaidő analízis és kimutatás készítése
    Beállítható munkaidő, peremidő, törzsidő és levonható ebédidő
    Ünnepnapok kezelése és munkanap áthelyezési lehetőség
    Automatikus hibajavítási és manuális korrekciós lehetőség
    Jogszabályoknak megfelelő jelenléti ív készítése és nyomtatása
    Normál, rugalmas, kötetlen, időbéres, műszakos és egyedi munkarendek kezelése
    Éves összesítés készítése
    Kimutatások mentése és visszatöltése
    Lehetőség egyedi igények alapján további funkciókkal történő bővítésre

    Ajánlott hardverkonfiguráció: - 1.3 GHz processzor, 2 GB RAM, 100 GB HDD, VGA (1280x1024), USB port, nyomtató, szünetmentes tápegység

    Támogatott operációs rendszerek: Microsoft Windows 2000, XP, Vista, Windows7, Windows8
EVERLINK MI B1F50 beléptető és munkaidő nyilvántartó
EVERLINK MI B1F50 beléptető és munkaidő nyilvántartó
155 000 Ft + Áfa
azon : 525
  • EVERLINK BASIC MI B1F50 szerver gép és 1 belépő pontos 50 felhasználós szoftver
    telepítési díj ,munkaidő terminál, belépési olvasók és kiegészítők nélküli ár

    ajánlott terminál : EVERLINK MI-T05 munkaidő terminál,integrált 125KHz (EM125) kártyaolvasóval
    Már meglévő SOYAL , EVERLINK, ROGER, SOREX, YLI, CRYPTEX, HANVON rendszerekhez illeszthető
    Felhasználók (proxi kátyák) száma: max. 50db (opcióban: akár > 4 Md db)
    Belépés nyilvántartás és munkaidő-nyilvántartás

    Több műszakos munkaidők kezelése
    Ünnep és munkaszüneti napok kezelése, időzónák
    Több telephely kezelése egy szerveren
    Naplózott munkaidő korrekció
    Több szervezet munkaidő nyilvántartása egy szerveren
    Speciális belépési lehetőségek: pld: Bluetooth,ideiglenes belépési lehetőség, vendégkártya
    Rugalmas munkaidő kezelés: törzsidők, peremidők SQL adatbázis kezelés
    Excel, HTML, TXT export
    Az eseménynapló és az adatok szűrve, rendezve lekérdezhetők
    Akár 12 belépési/távozási esemény
    Közvetlen export Nexon bérszámfejtéshez
    Területeken tartózkodók száma
    Összetett munkarend minták, éves munkaidőnaptár
    Minden esemény és felhasználói beavatkozás naplózásra kerül
    Felhasználói / supervisori jogosultságok
    Összetett irányfigyelés (anti-passback) – területek között
    IP alapú helyi és távoli elérés

    Egyedi igények szerinti fejlesztések és módosítások rövid határidővel
    Grafikus megjelenítés: területek, irányhibák,személy számlálás
    Automatizálható ajtónyitások vészhelyzet, tűz esetén
    Automatikus vésznyitási funkciók területenként

    Feláras OPCIÓk : Parkolás nyilvántartás, Parkolóautomata, jegykiadó, jegyolvasó terminál , IDENTICONTROL integrált grafikus biztonságtechnikai felügyeleti és vezérlő szoftver, Center Server (CMS)
    (A Center Server lényege, hogy különböző helyszíneken működő EverLink rendszerek szervereinek adatbázisát szinkronizálja egy közös adatbázisban, amely a kliens szoftverrel ugyanúgy elérhető, mint a lokális szerverek)
    Szerver-Kliens architektúra

    Multi protokoll: különböző gyártmányú eszközök kezelése egy rendszerben (EVERLINK, ROGER, SOYAL, SOREX, YLI, CRYPTEX, HANVON)
    Tetszőleges számú busz egyidejű kezelése (USB , RS485 , TCP/IP)
    Meglévő rendszerek beléptető eszközei felhasználhatók
    Szabotázsvédelem, tápfeszültség ellenőrzés
    A tápegység nem tartozék, opcióban megvásárolandó kötelező tartozék
    Javasolt tápegység: 12V DC, min. 4A, stabilizált és szünetmentes
    Magyar termék

    egyedi ár - a belépési pontok és felhasználók számának függvényében
EVERLINK MI B2F100 beléptető és munkaidő nyilvántartó
EVERLINK MI B2F100 beléptető és munkaidő nyilvántartó
178 000 Ft + Áfa
azon : 526
  • EVERLINK BASIC+MI B2F100, szerver, beléptető és munkaidő nyilvántartó kliens szoftverrel
    2db belépési pont, max. 100db felhasználós rendszer
    Szett tartalma: 1 db szerver + korlátlan számú kliens, MUNKAIDŐ NYILVÁNTARTÓ funkcióval
    telepítési díj, belépési pontok, munkaidő nyilvántartó terminál és kiegészítők nélküli szett ár

    egyedi ár - a belépési pontok és felhasználók számának függvényében
EVERLINK MI B8F100 beléptető és munkaidő nyilvántartó
EVERLINK MI B8F100 beléptető és munkaidő nyilvántartó
237 000 Ft + Áfa
azon : 527
  • EVERLINK BASIC+MI B8F100, szerver, beléptető és munkaidő nyilvántartó kliens szoftverrel
    8db belépési pont, max. 100db felhasználós rendszer
    Szett tartalma: 1 db szerver + korlátlan számú kliens, MUNKAIDŐ NYILVÁNTARTÓ funkcióval
    telepítési díj, belépési pontok, munkaidő nyilvántartó terminál és kiegészítők nélküli szett ár

    egyedi ár - a belépési pontok és felhasználók számának függvényében
SOYAL AR-701 szoftvercsomag
SOYAL AR-701 szoftvercsomag
35 000 Ft + Áfa
azon : 293
  • SOYAL szerver és kliens program Soyal típusú vezérlők, eszközök üzemeltetéséhez.
    A Szerver szoftver a rendszerek működéséhez szükséges beállításokra szolgál:
    Magyarnyelvű, grafikus kezelőfelület. Részletes magyarnyelvű telepítési és kezelési leírás.
    Kommunikáció soros porton, TCP/IP hálózaton, modemen vagy szerveren keresztül.
    Számítógéphálózaton keresztüli felügyelet és adatfeldolgozás beállítása.
    Egyszerre max. 255 db hálózati vezérlő kezelése
    Többajtós hálózati vezérlők, ujjlenyomatolvasók és liftvezérlők kezelése, konfigurálása.
    Jelszavas szoftvervédelem 120 regisztrálható felhasználóval és 64 hozzáférési szinttel
    Jelszavak, hozzáférési szintek és hozzáférési opciók beállítása az egyes funkciókhoz
    Eseménynaplózás
    Adattovábbítás a Kliens szoftver felé
    Ütemezett élesítési időzóna és ajtónyitási időzóna funkciók engedélyezése
    Ajtónyitó relé nyitási idők és riasztó relé nyitási idők, késleltetési idők beállítása....

    A Kliens szoftver adatfeldolgozásra és felhasználói konfigurálásra szolgál:
    Magyarnyelvű, grafikus kezelőfelület. Részletes magyarnyelvű telepítési és kezelési leírás.
    Felhasználók felvitele a rendszerbe jogosultságok, valamint adminisztratív adatok megadásával.
    Arcképek hozzárendelése a felhasználókhoz.
    A Szerver program által letöltött eseménynaplók és rendszerüzenetek valós idejű (online) megjelenítése
    ajtócsoport , időzóna létrehozása. Egyedi név hozzárendelése minden ajtóhoz, hálózati vezérlőhöz, kimenethez, bemenethez.
    Liftvezérlési jogosultságok szerkesztése (emeletek engedélyezése a felhasználók számára.Munkaidőnyilvántartás
    50 különböző munkaidő, esemény meghatározása (munkaidő, ebédszünet, engedélyezett túlóra...).
    Vendégfelhasználók kezelése (távozás után a hozzáférési jogosultság törlődik).
    Napi jelenléti listák létrehozása késés, korai távozás, munkaidő, túlóra, illetve hiányzás esetén
    Távollét okának megjelenítése a napi jelenléti listákban
    Többnapos jelenléti riportok készítése felhasználónként
    Többnapos összesítő riport az összes felhasználó kiértékelésével
    Lista készítése a felhasználók összes hozzáférésének időpontjával
    Naplók és riportok nyomtatása
    Biztonsági mentés készítése az összes adatbázisról, valamint helyreállításuk a biztonsági mentés alapján.
    Adatbázisok, riportok exportálása szöveges fájlba, külső programokkal történő további feldolgozásokhoz
    Hozzáférések valós idejű (online) exportálása szöveges fájlba a hozzáférésekhez tartozó minden adattal
    Ajtók, ajtórelék, elektromos zárak közvetlen vezérlése a szoftverből.
    Jelszavas védelem 100 felhasználónak, 64 hozzáférési szinttel a funkciók elérésének korlátozásához.
Predor Lite alapszoftver, 20 főig, beléptető alap modul
Predor Lite alapszoftver, 20 főig, beléptető alap modul
0 Ft + Áfa
azon : 1342
  • egy vagy több Predor Sentinel D4 - Négyajtós vezérlőegységgel működik
    LITE verzió esetén az adatbázis típusa: SQLite
    Egy kliens,
    max. 20 fős alap beléptető funkciók,
    Modulos bővíthetőség és licenszek : további létszám 10-es vagy 100-as lépcsőben , kamerás modullal(kamera szám függő), munkaidő modullal , vendég kezelési modullal , APB modullal, Táskaellenőrzés modullal, Mesterzár és többkártyás nyitás modullal

    MONITOROZÁS :
    A Monitorozás ablak a rendszer valós idejű megfigyelésére szolgál, az események időrendi sorrendben frissülve kerülnek a listába.
    Ez egy univerzális ablak, melyben meg tekinthetők az események mellett a felhasználók fényképei, az átjárók aktuális állapota.
    Megfelelő licensz birtokában a riasztások hatására az érintett kamerák élő képei automatikusan megjelennek , őrjárat információk stb.
    Új monitor profilok létrehozásával saját igényeinkre szabhatjuk valós idejű eseménylistát. Megválaszthatjuk számunkra érdekes esemény típusokat, megfigyelni kívánt területeket és riasztások megjelenítési módját is.
    Ajtók :
    Az ajtók aktuális állapotáról grafikus visszajelzést is kapunk. Jobb egérgomb megnyomásával gyorsműveleteket hajthat végre az egyes ajtókon.
    Kezdeményezhet távoli nyitást, megtekintheti az ajtó adatlapját ajtót figyelő kamera élőképét.
    Riasztások megjelenítése és kezelése : A riasztások az eseménylistában piros színnel kiemelve jelennek meg, valamint a fejléc jobb oldalán legördülő menüben is megtekinthetők az aktuális riasztások .
    Ajtók és térképek menüpontban térképek és alaprajzok tölthetők fel a megfigyelt területről.
    Ajtólista :
    Az első fülön a rendszer átjárói láthatók valós idejű állapot visszajelzéssel. Az egyes átjárók ikonjaira kattintva a képernyő jobb oldalán megjelennek az átjáró legfontosabb paraméterei és az ajtó időprofiljának előnézete.
    Térképek :
    Tetszőleges számú térkép fül hozható létre, melyekre a rendszer alaprajzai tölthetők fel.
    ESEMÉNYLISTA :
    Az eseménylista ablakban tetszés szerint rendezhetők, szűrhetők az események. A beállított szűrési feltételek et menthetjük.
    Gyorsszűrők alkalmazásával egy kattintással áttekinthetők a fontos történések.
    TARTÓZKODÁSI HELY :
    A Tartózkodási hely menüben információt kaphatunk az egyes személyek vagy csoportok tartózkodási helyéről, illetve figyelemmel kísérhetjük az egyes zónákban tartózkodók listáját.
    KÁRTYÁK KIADÁSA :
    Csak állandó azonosítóval rendelkező személyeknek adhatunk ideiglenes kártyát. (otthon felejtett kártya esetén)
    Vendégek :
    A vendégek egyéni jogosultsággal nem rendelkeznek. A vendég beállítások menüben először létre kell hozni vendég típust, és meg kell határozni, hogy a kártya kiadásának pillanatától meddig aktív, valamint, hogy milyen jogosultság szerint közlekedhet.
    Kiadhatunk vendégkártyákat névtelenül is.

    A következő platformokat támogatja:
    Microsoft Windows 7, 8.1, 10 (32 vagy 64 bit)
    Ubuntu 1 6.04 LTS 64 bit
Predor Lite alaplicensz-bővítés +10 fő
Predor Lite alaplicensz-bővítés +10 fő
19 450 Ft + Áfa
azon : 1343
  • Predor Lite alaplicensz-bővítés +10 fő
Predor Lite alaplicensz-bővítés +100 fő
Predor Lite alaplicensz-bővítés +100 fő
75 000 Ft + Áfa
azon : 1344
  • Predor Lite alaplicensz-bővítés +100 fő
Predor Lite alaplicensz-bővítés +500 fő
Predor Lite alaplicensz-bővítés +500 fő
297 000 Ft + Áfa
azon : 1345
  • Predor Lite alaplicensz-bővítés +500 fő
Predor Lite alaplicensz-bővítés +2000 fő
Predor Lite alaplicensz-bővítés +2000 fő
870 600 Ft + Áfa
azon : 1550
  • Predor Lite alaplicensz-bővítés +2000 fő

Predor munkaidő-nyilvántartó licensz 20 felhasználóig
Predor munkaidő-nyilvántartó licensz 20 felhasználóig
81 250 Ft + Áfa
azon : 1346
  • Predor munkaidő-nyilvántartó licensz (20 felhasználóig) - Lite és Enterprise alapszoftverrel egyaránt használható.

    Vállalati naptár
    A vállalati naptár felületen megadhatjuk, hogy mely napok számítanak munkanapnak illetve pihenőnapnak. Beállíthatjuk a nemzeti ünnepeket, és egyéb munkaszüneti napokat hozhatunk létre.
    A hét első napja: a naptár nézet megjelenítését változtathatjuk. A beállított nap lesz a naptár első oszlopa.
    A munkanapokat jelölőnégyzetekkel állíthatjuk. A munkaszüneti napok szürke háttérrel, a munkanapok fehér háttérrel jelennek meg a naptárban.
    Az egyes cellákat kijelölve, majd jobb egérgombbal kattintva napcserét is kezdeményezhetünk, azaz például egy szombati napot hétfővé nyilváníthatunk, így hétfői munkarendet fog elvárni a rendszer. Ugyanezzel a módszerrel ünnepnappá is változtathatjuk a kijelölt napot.
    Ezek a speciális napok a naptár melletti táblázatban jelennek meg.
    Naptípusok kezelése gomb: speciális napokat hozhatunk létre, melyekre eltérő munkaidő szabályokat definiálhatunk és eltérő ikonnal jelölhetjük ezeket a naptárban.
    Például munkaszüneti nap, rövidített nap (péntek), stb
    Ismétlődő ünnepnapok kezelése gomb: van lehetőség ismétlődő speciális napok megadására is. Például évente ismétlődő nemzeti ünnepet. Létrehozáskor meg kell adni a naptípust, melyek megfelelően fognak kiértékelődni a beléptetési szabályok.

    Dolgozói naptár
    Követi a vállalati naptárt, de szabadság és pihenő nap vehető fel. Egy dolgozónál felvett szabadság átmásolható más dolgozókhoz is.
    több féle munkaidő profil (rugalmas, több műszakos, periodikus ...) , dolgozónál ez váltható
    rugalmas munkaidőnél beállítható meghatározott időnkénti zárás, ilyenkor az egyenleg nullázódik
    99 féle munka kód, egy ajtóhoz egy munka kód típus vehető fel (pl. ebéd szünet, cigi szünet)
    munkaidő sértéshez (pl. késés) tolerancia idő állítható be
    munkaidő kerekítés ( 1, 5, 10,... perc) állítható be a munkaidő kezdésre és a befejezésre is
    szünetekre beállítható , hogy levonja-e a munkaidőből, fix időt vonjon naponta, vagy adott időkeret túllépése esetén munkaidő sértésnek vegye-e
    túlmunkára plusz % érték állítható be,
    kijelölhető, hogy a hétvégét automatikusan túlmunkának vegye-e
    Riportok
    Előre meghatározott munkaidő szabályok szerint elemzi a program a dolgozói munkaidőket, kívánt dolgozókról áttekintő listát készít, amibe bele kattintva megjeleníti egy adott dolgozó ledolgozott munkaidejét
    munkaidő sávon különböző színekkel látszik a normál munka, a túlmunka, az esetleges munkaidő sértés
    személyekre külön havi riport készíthető

    Az alapszoftver és a munkaidő-nyilvántartó felhasználói számának egyezni kell
    A felhasználószám utólag is bővíthető.
    A kiadott licensz egy telepítési helyre érvényes
Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +10 fő
Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +10 fő
24 300 Ft + Áfa
azon : 1347
  • Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +10 fő
    Az alapszoftver és a munkaidő-nyilvántartó felhasználói számának egyezni kell
Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +100 fő
Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +100 fő
97 500 Ft + Áfa
azon : 1348
  • Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +100 fő
    Az alapszoftver és a munkaidő-nyilvántartó felhasználói számának egyezni kell
Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +500 fő
Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +500 fő
390 000 Ft + Áfa
azon : 1349
  • Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +500 fő
    Az alapszoftver és a munkaidő-nyilvántartó felhasználói számának egyezni kell
Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +2000 fő
Predor munkaidő-nyilvántartó licensz bővítés +2000 fő
1 075 900 Ft + Áfa
azon : 1551
  • Predor munkaidő-nyilvántartó licensz-bővítés +2000 fő
    az alap licensz dolgozói létszáma meg kell egyezzen a munkaidő licensz dolgozói létszámával
Predor vendégkezelés modul
Predor vendégkezelés modul
58 000 Ft + Áfa
azon : 1554
  • Vendégkezelés modul birtokában egyidejűleg akár 2000 vendég tartózkodhat a területen.
    Előre meghatározhatja a vendégtípusokat, melyekhez különböző jogosultsági szinteket és érvényességi időket állíthat be.
    A kártyák kiadása egyszerű, néhány másodpercet vesz igénybe.
Predor táskaellenőrzés modul, véletlenszerű ellenőrzés
Predor táskaellenőrzés modul, véletlenszerű ellenőrzés
64 500 Ft + Áfa
azon : 1559
  • Predor táskaellenőrzés modul
    A rendszer tetszőleges olvasóin állítható gyakorisággal ellenőrizhetjük az áthaladókat.
    Az ellenőrzés célja lehet például mérleg, elektronikai gyárakban ESD mérés, táskaellenőrzés, alkoholszonda stb.
    Kivételek is megadhatók, a gyakoriság csoportonként állítható.
Predor katasztrófavédelem modul
Predor katasztrófavédelem modul
119 900 Ft + Áfa
azon : 1552
  • A katasztrófavédelmi tervek segítségével különböző intézkedési szabályokat hozhat létre egy esetleges vészhelyzetre.
    Beállíthatja, hogy bizonyos ajtók automatikusan nyíljanak, hogy a menekülési útvonal szabadon járható legyen.
    Lezárhat védett területeket, hogy megakadályozza pl. egy behatoló továbbjutását az épületben.
    A tervek végrehajtását többféleképpen aktiválhatja, akár kártyával is.
Predor haladó adatkezelés modul
Predor haladó adatkezelés modul
119 900 Ft + Áfa
azon : 1553
  • A cégek számára segítséget nyújt ez a menüpont a GDPR szabályok betartásához.
    A törlendő adatok körét, és az azokra vonatkozó határidőket szabályokban konfigurálhatjuk, melyek Enterprise változatban automatizáltan is futtathatók, így a rendszer akár beavatkozás nélkül is elvégzi az adatkezelés teendőit.
    Az adatok archiválhatók is, ráadásul igény szerint E-mail értesítést is küld a rendszer.
Predor munkaidő nyilvántartáshoz webes felület (Enterprise rendszerhez)
Predor munkaidő nyilvántartáshoz webes felület (Enterprise rendszerhez)
119 000 Ft + Áfa
azon : 1589
  • Predor munkaidő nyilvántartáshoz webes felület
    A dolgozói webes felületen a munkavállalók megtekinthetik saját munkaidő adataikat, bejegyezhetnek külső munkát és igényelhetnek szabadságot is.
    A vezetői webes felületen bizonyos részleg(ek) felelőse megtekintheti saját beosztottainak munkaidő adatait, elbírálhatja a bejegyzett tevékenységeket és szabadságokat, műszakba sorolhatja beosztottait.
    A webes felület használatához szükséges Predor munkaidő-nyilvántartó modul, illetve Enterprise alaprendszer.
Predor kamerakezelés licensz (licensz kameránként)
Predor kamerakezelés licensz (licensz kameránként)
13 000 Ft + Áfa
azon : 1556
  • A felügyeleti modul célja kamerás megfigyelés integrálása a beléptetőrendszerbe.
    Számos IP kamerát és videórögzítőt kapcsolhat hozzá a rendszeréhez, és ezek képeit valós időben megtekintheti.
    Riasztás esetén azonnal, automatikusan megnyílik az ajtóhoz rendelt kamerák élőképe, így a lehető legrövidebb idő alatt dönthet a szükséges intézkedésről.
Anti-passback és létszámkorlát modul
Anti-passback és létszámkorlát modul
64 500 Ft + Áfa
azon : 1557
  • Anti-passback és létszámkorlát modul (Enterprise verzióban globális funkció)
    (Anti-passback -> irány figyelés, akkor mehet ki, ha befelé használta a kártyáját és fordítva)
    Ezekkel a funkciókkal biztosíthatja, hogy a felhasználók mindig használják a kártyájukat, illetve szabályozhatja, hogy az egyes területeken legfeljebb hányan tartózkodhatnak.
Predor mesterzár és többkártyás nyitás modul
Predor mesterzár és többkártyás nyitás modul
64 500 Ft + Áfa
azon : 1558
  • Mesterzár és többkártyás nyitás modul (Enterprise verzióban globális a modul)

    A funkció használatával bezárhatja saját irodáját, hogy az Ön távollétében ne mehessen be oda senki, még az sem, akinek egyébként lenne jogosultsága.
    Beállíthatja azt is, hogy egy ajtó csak több személy együttes jelenléte esetén nyitható ki.
Predor Enterprise alaplicensz (20 felhasználóig)
Predor Enterprise alaplicensz (20 felhasználóig)
117 000 Ft + Áfa
azon : 1560
  • Enterprise alapszoftver, 20 fő létszámkorláttal. A létszám növelhető 10, 100, 500, 2000, 5000-es létszám licensz megvásárlásával. Különböző modulokkal (Munkaidő, Vendégkezelés...) bővíthetjük a programot.
Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +10 fő
Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +10 fő
24 300 Ft + Áfa
azon : 1561
  • Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +10 fő


Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +100 fő
Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +100 fő
88 990 Ft + Áfa
azon : 1562
  • Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +100 fő


Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +500 fő
Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +500 fő
350 000 Ft + Áfa
azon : 1563
  • Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +500 fő


Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +2000 fő
Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +2000 fő
925 000 Ft + Áfa
azon : 1564
  • Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +2000 fő


Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +5000 fő
Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +5000 fő
2 140 000 Ft + Áfa
azon : 1565
  • Predor Enterprise alaplicensz-bővítés +5000 fő


ugrás a lap tetejére